De stazak van HAK is wederom in de prijzen gevallen. Ditmaal heeft de zak maar liefst 3 Wheels of Retail in de wacht gesleept, waaronder GOUD voor de beste introductie en is hiermee de grote winnaar van Wheel of Retail 2017.
Met name het innovatieve karakter van de zak werd door de vakjury geprezen. Dat is niet verwonderlijk. HAK gaf met de introductie van bonen in zak namelijk het hele bonensegment een aanzienlijke boost. Met name een grote groep jonge consumenten wordt hierdoor aangezet om steeds vaker peulvruchten te eten.
In 2015 introduceerde HAK de bonen in stazak, welke samen met DeeDee is ontwikkeld.
Wat maakt deze stazak met bonen zo uniek? Bijvoorbeeld omdat er minder vocht nodig is, waardoor de lekkere bite van de bonen behouden blijft. Benieuwd naar de andere unieke voordelen van deze stazak? Lees het in ons persbericht.
Hieronder een voorbeeld van een schotel met bonen van HAK verpakt in een stazak.